فروشگاه دیکوپا و چاپخانه دیکوپا
فروشگاه دیکوپا و چاپخانه دیکوپا [معرفی بدون تعارف!]

دیکوپا ، یک فروشگاه آنلاین هودی و تی شرت!

سلام دوستان! در این مقاله متفاوت از سالیکامگ به بررسی یک فروشگاه آنلاین یعنی فروشگاه دیکوپا (با مدل فعالیت نیچ !) در حوزه پوشاک می پردازیم! حتما تا انتهای مقاله با همراه باشید!

 

دیکوپا ، یک فروشگاه آنلاین هودی و تی شرت!
فروشگاه آنلاین هودی و تی شرت!

فروشگاه دیکوپا یک فروشگاه آنلاین است که تخصصی در زمینه تی شرت و هودی فعالیت می کند. در دیکوپا سعی بر این است که فضایی برای شما دوستان فراهم شود که هر نوع تی شرت و هودی با هر طرحی که به ذهنتان خطور می کند به راحتی پیدا کنید و هیچ نگرانی از بابت کیفیت لباس و کیفیت چاپ نداشته باشید.

اینجا فقط از تی شرت و هودی هست. تمام انواع تی شرت و هودی رو با هر طرحی که دلتون بخواد می تونین داشته باشین. در قسمت فروشگاه طراحی ها و محصولاتی که خود دیکوپا آماده کرده رو میتونید ببینید . در قسمت چاپخانه می تونید هر طرحی رو که دلتون می خواد برای  ما ارسال کنید و ما با بهترین کیفیت براتون چاپ کنیم.

فروشگاه دیکوپا

در فروشگاه دیکوپا می توانید انواع تی شرت و هودی های با کیفیت را پیدا کنید. از تی شرت ورزشی گرفته تا تی شرت با طراحی های خاص ، از هودی های ضخیم زمستانی  تا هودی های نازک بهاره.

چگونگی کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی دیکوپا

یکی از اقدامات جالب فروشگاه اینترنتی این هست که شما می توانید در دیکوپادرآمدازیی داشته باشید. شما می تونید بدون محدودیت خاصی، با عضویت در خانواده طراحان دیکوپا و فروش طرح هایتان به درآمد برسید!

چاپخانه دیکوپا و فروشگاه آنلاین Dikopa

گاهی اوقات عکس خاصی را روی تی شرت دوستتان می بینید (و با خودتان می گویید کاش من هم همین طرح روی تی شرتم داشتم!) شما می توانید هر طرحی را که دوست داشته باشید روی لباستان باشد! فقط چند کلیک و بعد، لباسی با همان طرحی که انتخاب کرده اید برایتان ارسال می کنند. همه این ها در قسمت چاپخانه دیکوپا محقق می شود.

 

کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی دیکوپا
کسب درآمد از فروشگاه دیکوپا

آیا فروشگاه دیکوپا (dikopa) فقط تی شرت می فروشد؟

دیکوپا تصمیم گرفته است که به صورت تخصصی در زمینه تی شرت و هودی تمرکز کنند تا مجموعه ای پر از طرح های جذاب داشته باشند. همچنان تلاش دیکوپا این هست که انواع تی شرت و هودی با مدل های گوناگون رو داشته باشیم تا هروقت به فکرتان رسید که تی شرت یا هودی بخرید، سر به وبسایت دیکوپا بزنید و دقیقا همان چیزی که می خواهید را پیدا کنید.

نحوه ثبت سفارش از فروشگاه دیکوپا

سفارش در دیکوپا کار سختی نیست! ابتدا محصول مورد نظرتان را پیدا می کنید، سپس با انتخاب سایز و رنگ مورد نظرتان ، محصول را به سبد خودتان اضافه می کنید. در مرحله بعد، مسیر خرید رو ادامه میدید تا به صفحه وارد کردن اطلاعات برسید و بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه پرداخت را کلیک می کنید و به صفحه بانکی هدایت می شوید. بعد از پرداخت به سایت دیکوپا باز می گردید. تمام! سفارش شما با موفقت از سایت دیکوپا ثبت شد!

نحوه بازگردانی محصولات در فروشگاه اینترنتی دیکوپا به چه صورتی است؟

محصولات دیکوپا قبل از ارسال بررسی می شود و هر گونه مشکلی وجود داشته باشد قبل از ارسال برطرف می شود . اما اگر هر گونه مشکلی در محصول ارسالی از دیکوپا وجود داشته باشد می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید و خرابی را به او گزارش دهید و محصول را تعویض کنید.

مجوزهای فروشگاه دیکوپا

وبسایت دیکوپا با موفقیت مجوز درگاه پرداخت پی پینگ را برای کسب و کار های اینترنتی اخذ کرده است و به زودی نماد اعتماد الکترونیکی را هم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت دریافت می کنند. ضمن اینکه پی پینگ به عنوان اولین پرداخت یار رسمی بانک مرکزی ایران شناخته می شود. اعطای نماد اعتماد پی پینگ به مجموعه دیکوپا باعث می شود هیچ گونه نگرانی بابت اعتماد به دیکوپا به وجود نیاید.

 

مجوزهای فروشگاه دیکوپا
فروشگاه دیکوپا ، مجوزهای فروشگاه