فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت
فروشگاه اینترنتی همراه مارکت [معرفی بدون تعارف]

معرفی و خرید از فروشگاه همراه مارکت چابهار [معرفی بدون تعارف!]

سلام دوستان! در این مقاله متفاوت از سالیکامگ به بررسی فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت در حوزه لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی می پردازیم! حتما تا انتهای مقاله با همراه باشید! فروشگاه اینترنتی Hmarketcfz یک فروشگاه آنلاین در بندر چابهار می باشد. فروشگاه همراه مارکت چابهار جزء اولینهای فروشگاه اینترنتی چابهار است که اواخر سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد.فروشگاه ما که نزدیکترین ارتباط را با وارد کننده گان و عمده فروشان دارد سعی بر عرضه پاینترین قیمت محصولات را دارد.

 

معرفی بیشتر فروشگاه همراه مارکت چابهار

در این فروشگاه آنلاین یعنی فروشگاه مکران سنتر میتوانید اکثر محصولات ویژه منطقه آزاد چابهار را پیدا کنید که شامل:قهوه،ادویه،تنقلات،ترشیجات،چای،لوازم بهداشتی و گوشی میشود.

 

فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت
خرید از فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت

فروشگاه همراه مارکت چابهار

فروشگاه همراه مارکت چابهار سعی دارد که خریداران خود را با اجناس منطقه آزاد چابهار بیشتر آشنا کند تا هم این امر باعث شناخته شدن فروشگاه خود و در آن طرف باعث سود بردن بیشتر مردم چابهار میشود،چون مغازه داران و فروشندگان منطقه آزاد چابهار همینطور که از اسمش پیداست در منطقه آزاد کار میکنند ارسال محصولات خود به شهر های دیگر ایران مشکل هستش پس سایت سالیکا و فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت با کمک کردن به این فروشندگان میتوانند باعث به فروش رفتن بیشتر این محصولات بشن و به همین ترتیب باعث آشنا شدن مردم با محصولات منطقه آزاد چابهار هم میشود و اینگونه باعث میشود خرید از چابهار به در کمترین زمان انجام شود.

 

نحوه ثبت سفارش از فروشگاه همراه مارکت چابهار

شرایط ارسال و تحویل کالا :
ارسال سفارشات در فروشگاه همراه مارکت  بطور منظم در روزهای شنبه تا پنج شنبه (غیر تعطیل) انجام می شود. برای ارسال سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیلات ، در اولین روز کاری بعد پردازش و ارسال سفارش مشتریان انجام خواهد شد. در همراه مارکت به دو روش، کالاها برای خریداران ارسال می شوند.

۱- ارسال با پست پیشتازبه سراسر کشور

در حال حاضر امکان تحویل کالا در تمام شهرهای ایران را به کمک پست پیشتاز انجام میشود. ارسال سفارشات در تمامی روزهای هفته غیر از روزهای تعطیل بعد از ساعت ۱ ظهر صورت می گیرد .چنانچه شما سفارش خود را بعد از زمان ارسال ثبت نمایید، سفارش شما  روز کاری بعدی ارسال می شود .سفارشات شما بین ۲ تا ۵ روز کاری به دستتان خواهد رسید .لازم بذکر است همراه مارکت چابهار نسبت به ارسال سفارشات در اسرع وقت اقدام خواهد کرد و شماره پیگیری پستی را با ایمیل و یا در قسمت پیگیری سفارش  به اطلاع مشتری می رساند لذا هرگونه تاخیر در ارسال و تحویل که توسط شرکت پست انجام گیرد از حیطه مسئولیت این فروشگاه خارج می باشد . شما می توانید از طریق آدرس newtracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید. ارسال کالا توسط پست منوط به پرداخت آنلاین وجه سفارشات می باشد . هزینه پستی با توجه به شهر مشتری و وزن کالا متغییر می باشد و در هنگام سفارش  از مشتری اخذ می گردد.

۲- تحویل در سطح شهر چابهار با هزینه ثابت ۷٫۲۰۰ تومان
در صورت انتخاب این گزینه  از ساعت ۹ صبح تا ۲ ظهر و از ساعت ۵ عصر تا ۹ شب محصولات درساعات یاد شده در سطح شهر چابهار به دست سفارش دهنده خواهد رسید. (بجز روزهای تعطیل رسمی )

 

فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت

ضمانت فروشگاه همراه مارکت چابهار به چه صورت می باشد؟

نحوه تحویل کالا در فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت به اینگونه هستش که این فروشگاه تمام محصولات خود را با پست پیشتاز به سراسر کشور ایران ارسال میکند، و یک گزینه ای که این سایت دارد این است که شما می توانید محصول خود را سفارش دهید تا به دستتان برسد و شما میتوانید تا 72 ساعت محصول خود را بررسی کنید و اگر مشکلی در محصول وجود داشت آن را به فروشگاه برگردانید و یک بدون مشکل را بگیرید یا اینکه مبلغی که پرداخت شده را به شما پس میدهند.

فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت
خرید از فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت

مجوز های فروشگاه همراه مارکت چابهار | سایت hmarketcfz

فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت با موفقیت توانسته که نشانه ملی ثبت رو از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد و در کنار آن موفق شده که نماد اعتماد الکتروتیکی یک ستاره را دریافت کند. باتوجه به رشد کسب و کارهای آنلاین در کشور و عدم فرهنگ سازی در این زمینه و همچنین اندک کلاه برداری های اینترنتی که رسانه ملی بیشتر از توجه به آموزش عموم مردم ، این موارد را برجسته و رسانه ای می کند، باعث شده تا اکثر مشتریان در هنگام تصمیم به خرید اینترنتی با مشکل روبرو باشند. فروشگاه اینرتنتی همراه مارکت از همان ابتدای شروع فعالیت خود، تلاش کرده تا فضای مورد اعتمادی را برای مشتریان خود فراهم کند.