فروشگاه مکران سنتر [معرفی بدون تعارف!]

سلام دوستان! در این مقاله متفاوت از سالیکامگ به بررسی فروشگاه مکران سنتر در حوزه لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی می پردازیم! حتما تا انتهای مقاله با همراه باشید!

فروشگاه مکران سنتر [معرفی بدون تعارف!]
فروشگاه مکران سنتر ، معرفی
فروشگاه اینترنتی makrancenter یک فروشگاه آنلاین در بندر چابهار می باشد.

این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات منطقه آزاد چابهار در دسته بندی های لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی فعالیت می کند.در مکران سنتر سعی بر این است که مانند سایت سالیکا محصولات منطقه آزاد چابهار را به مردم معرفی کنند(صرفا فقط محصولات منطقه آزاد چابهار)

معرفی بیشتر وبسایت مکران سنتر

در این فروشگاه آنلاین یعنی فروشگاه مکران سنتر میتوانید اکثر محصولات ویژه منطقه آزاد چابهار را پیدا کنید که شامل:قهوه،ادویه،تنقلات،ترشیجات،چای،لوازم بهداشتی و گوشی میشود.

یک ویژگی جالبی که فروشگاه مکران سنتر برای خریداران خود در نظر گرفته امکان خرید اقساطی از این فروشگاه می باشد. فروشگاه آنلاین مکران سنتر فقط در دسته بندی های لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی فعالیت می کند.

 

فروشگاه اینترنتی مکران سنتر

این وبسایت سعی دارد که خریداران خود را با محصولات منطقه آزاد چابهار بیشتر آشنا کند تا هم این امر باعث شناخته شدن فروشگاه خود و در آن طرف باعث سود بردن بیشتر مردم چابهار میشود،چون مغازه داران و فروشندگان منطقه آزاد چابهار همینطور که از اسمش پیداست در منطقه آزاد کار میکنند ارسال محصولات خود به شهر های دیگر ایران مشکل هستش پس سایت سالیکا و مکران سنتر با کمک کردن به این فروشندگان میتوانند باعث به فروش رفتن بیشتر این محصولات بشن و به همین ترتیب باعث آشنا شدن مردم با محصولات منطقه آزاد چابهار هم میشود.

 

معرفی بیشتر وبسایت مکران سنتر
معرفی بیشتر فروشگاه مکران سنتر

نحوه ثبت سفارش از وبسایت مکران سنتر

سفارش در مکران سنتر کار سختی نیست! ابتدا محصول مورد نظرتان را پیدا می کنید، سپس محصول را به سبد خودتان اضافه می کنید. در مرحله بعد، مسیر خرید رو ادامه میدید تا به صفحه وارد کردن اطلاعات برسید و بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه پرداخت را کلیک می کنید و به صفحه بانکی هدایت می شوید. بعد از پرداخت به سایت مکران سنتر باز می گردید. تمام! سفارش شما با موفقت از سایت مکران سنتر ثبت شد!

ضمانت فروشگاه مکران سنتر به چه صورت می باشد؟

نحوه تحویل کالا در مکران سنتر به اینگونه هستش که این فروشگاه تمام محصولات خود را با پست پیشتاز به سراسر کشور ایران ارسال میکند، و یک گزینه ای که این سایت دارد این است که شما می توانید محصول خود را سفارش دهید تا به دستتان برسد و شما میتوانید تا 72 ساعت محصول خود را بررسی کنید و اگر مشکلی در محصول وجود داشت آن را به فروشگاه برگردانید و یک بدون مشکل را بگیرید یا اینکه مبلغی که پرداخت شده را به شما پس میدهند.

مجوز های سایت Makrancenter

فروشگاه آنلاین مکران سنتر با موفقیت تونسته که نشانه ملی ثبت رو از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد و در کنار آن موفق شده که نماد اعتماد الکتروتیکی یک ستاره را دریافت کند. باتوجه به رشد کسب و کارهای آنلاین در کشور و عدم فرهنگ سازی در این زمینه و همچنین اندک کلاه برداری های اینترنتی که رسانه ملی بیشتر از توجه به آموزش عموم مردم ، این موارد را برجسته و رسانه ای می کند، باعث شده تا اکثر مشتریان در هنگام تصمیم به خرید اینترنتی با مشکل روبرو باشند. فروشگاه مکران سنتر از همان ابتدای شروع فعالیت خود، تلاش کرده تا فضای مورد اعتمادی را برای مشتریان خود فراهم کند.

 

مجوز های سایت Makrancenter
مجوز های سایت مکران سنتر

وبلاگ فروشگاه مکران سنتر

اوبسایت فروشگاهی مکران سنتر در کنار فروش محصولات یک وبلاگ هم دارد که در آن به طور کامل منطقه آزاد چابهار را به شما معرفی میکند تا بیشتر با این بندر زیبا آشنا بشید.

اشتراک گذاری