بررسی خرید لوازم خانگی بوش Bosch
خرید لوازم خانگی بوش Bosch

راهنمای خرید لوازم خانگی بوش آلمان،ترکیه،چین،ایتالیا

امروزه برای خرید لوازم خانگی بوش مانند ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی یخچال و فریزر؛ محصولات پاک کننده و غیره در هر خانه ضروری است. این ابزار کار شما را آسان تر می کند. به علاوه، آنها آنها را سریعتر و آسان تر می کنند. مطمئنم، نام لوازم خانگی بوش را بارها شنیده اید و کیفیت بالای آنها را می دانید.
لوازم خانگی بوش یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین محصولاتی است که می توانید با خیال راحت برای منزل خود خریداری کنید. محصولات بوش آلمان برای چندین دهه از فعالیت این برند در بین مصرف کنندگان محبوب بوده است. کیفیت و دوام این محصولات باعث رضایت و محبوبیت بالایی شده است.
خرید لوازم خانگی بوش Bosch
راهنمای خرید لوازم خانگی بوش Bosch چابهار با سالیکا

 

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

قبل از خرید لوازم خانگی بوش درجه1 همانطور که می دانید لوازم خانگی bosch ساخت آلمان است اما امروزه به دلیل رقابت در بازار; خط تولید خود را در کشورهای مختلف مانند ترکیه، چین، ایتالیا، اسلوونی، اسپانیا و … راه اندازی کرده است.
همچنین لازم است بدانید که بسیاری از لوازم آشپزخانه بوش مانند کتری، آبمیوه گیری و … به دلیل رقابت در چین ساخته می شوند و هزینه تولید پایین مهندسان ناظر بوش کلیه خطوط تولید لوازم خانگی بوش را در کشورهای دیگر نظارت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که علاوه بر حفظ کیفیت محصول، با بازار رقابتی همگام است.
علاوه بر این، برند بوش به طبیعت اهمیت می دهد و از مدرن ترین تکنولوژی برای این کار استفاده می کند.

ویژگی های لوازم خانگی بوش Bosch درجه 1

لوازم خانگی بوش چین جزء کم مصرف ترین وسایل به شمار می آیند و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.

با استفاده از وسایل برقی بوش می توان حدود ۷۰ درصد در مصرف آب و ۵۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی نمود.

با توجه به کمبود منابع انرژی و رو به پایان بودن آن ها تمایل بشر به سمت زندگی سبز بیشتر شده و تولید کنندگان تلاش می کنند مردم را به استفاده از کالاهای کم مصرف ترغیب کنند.

از این رو بوش، برندی ایده آل برای انتخاب لوازم خانگی است، زیرا نقش موثری در کاهش هزینه های انرژی در ساختمان ایفا می کند.

محصولات بوش ایتالیا نیز مانند نمونه ی آلمانی ای bosch بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند و  به دلیل تست های کیفیتی که بر روی آن ها انجام می گیرد، از کارایی و دوام بالا برخوردار هستند.

شرکت Bosch از اصل کیفیت برتر تبعیت می کند و در سطح جهانی لوازم خانگی و وسایل برقی به بازار عرضه می دارد.

از گذشته تا امروز برند بوش، همواره به عنوان برندی مطرح در دنیا شناخته شده و با پیروی از تکنولوژی های روز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده است.

 

محصولات خانگی بوش Bosch

از محصولات کارخانه بوش آلمان که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند می توان به خرد کن 3 لیتری بوش، اجاق گاز بوش، پلوپز 50 کاره بوش، ماشین لباسشویی بوش، خرد کن ۳ لیتری بوش، هود بوش، یخچال بوش، جاروبرقی بوش، پلوپز پنجاه کاره بوش و سایر لوازم آشپزخانه اشاره کرد.

تمامی این محصولات دارای استانداردهای کیفی بوده و برچسب انرژی آنها (A++) و (A+++) می باشد. محصولات برند bosch چابهار موجود در منطقه آزاد چابهار سالهاست که وجود داشته و هر ساله محصولاتی با کیفیت بالا به ارمغان می آورد و سهم قابل توجهی را در بازار رقابتی به خود اختصاص می دهد.

 

یخچال فریزر بوش جزو محصولات پیشنهادی در خرید لوازم خانگی bosch درجه 1

یخچال فریزرهای بوش با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود طعم و مزه ای به زندگی می بخشند. یخچال های ساید بای ساید جدیدترین مدل های یخچال بوش آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند و با طراحی شگفت انگیز خود فضا و فضای مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهند.

یخچال های بوش دارای سیستم محافظت از قالب هستند، بنابراین، بر خلاف یخچال های سنتی، کپک های دیواره های یخچال به طور خودکار از بین می روند.

تمامی یخچال های بوش آنتی باکتریال هستند، زیرا روی دیواره های داخلی خود نقره ای دارند، باکتری ها را از بین می برند و ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهند.

یکی دیگر از مزایای این یخچال قابلیت تنظیم دما است. می توانید دما را دقیقاً تنظیم کنید تا مواد داخل آن بماند. علاوه بر این پنل شیشه ای تعبیه شده ضد لغزش بوده و به راحتی با دستمال تمیز تمیز می شود. اگر این شیشه ها بشکنند، نمی شکند و کاملا ایمن هستند.

 

پیشنهاد اجاق گاز بوش در خرید لوازم خانگی بوش

اجاق گازهای مدرن به دو نوع با مبلمان و اجاق گاز تخت تقسیم می شوند. اجاق گاز مبله ساده ترین نوع اجاق گاز است که امروزه به دلیل فضای زیادی که اشغال می کند کمتر دیده می شود. با این حال، اجاق گازها در حال حاضر به دلیل حجم کم، راندمان بالا و مناسب بودن برای انواع آشپزخانه ها در حال رونق هستند.

صفحه این اجاق گازها از جنس استیل، شیشه یا سرامیک است که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

 

 

بررسی خرید لوازم خانگی بوش Bosch
راهنمای بررسی خرید لوازم خانگی بوش Bosch سالیکا

 

 

هود آشپزخانه بوش آلمان و چین

هود آشپزخانه بوش در مقایسه با مدل های دیگر، صدایی نامرئی ایجاد می کند و در باز بودن، آرامش را برای سرنشینان فراهم می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد هود بوش استخراج قوی ذرات چربی و بوی نامطبوع غذا و فرستادن هوای تمیز به داخل آشپزخانه با رطوبت زیاد است.

این هودها با استفاده از فیلترهای آلومینیومی خود ذرات معلق در هوا را جذب کرده و از پخش شدن آنها به سایر قسمت های آشپزخانه جلوگیری می کنند. این فیلترها را می توان در ماشین لباسشویی Bosch شستشو داد.

هودهای بوش دارای صفحه نمایش دیجیتال، کنترل از راه دور، سنسور دود و گاز و چراغ LED هستند. شرکت بوش انواع هود را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

ماشین لباسشویی بوش چین و ایتالیا

در بین محصولات برند bosch برای خرید لوازم خانگی بوش جالب است بدانید که ماشین لباسشویی های بوش در طیف وسیعی از مدل ها با عملکرد عالی عرضه می شوند. تمامی قطعات این دستگاه ها اعم از لوله، پیچ، مهره، صفحه و … از هر نظر تست شده و کیفیت آنها تایید شده است.

این دستگاه ها نه تنها قادر به شستن لباس ها در دمای پایین هستند، بلکه به میزان قابل توجهی در مصرف برق و آب صرفه جویی می کنند. استفاده از ماشین لباسشویی بوش باکتری ها و آلودگی های لباس ها را از بین می برد، زیرا برند بوش معتبرترین برند ماشین لباسشویی است و اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است.

 

ماشین ظرفشویی بوش چینی درجه 1

ماشین ظرفشویی بوش تمام ابزار مورد نیاز برای شستن ظروف خود را دارد. ماشین ظرفشویی 14 نفره بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش می باشد. ماشین ظرفشویی بوش در سه بخش 4، 6 و 8 تولید و به فروش می رسد که دلیل این گروه وجود تجهیزات متعدد یا خاص در تعداد برنامه های شستشو در دستگاه می باشد.
دکمه های ماشین ظرفشویی نیز به تعیین نوع منو کمک می کند. به همین دلیل است که اکثر ماشین های ظرفشویی دارای 8 دکمه لمسی هستند.

 

 

بررسی خرید لوازم خانگی بوش Bosch
راهنمای بررسی خرید لوازم خانگی بوش Bosch

 

 

جاروبرقی بوش ساخت چین و آلمان

جاروبرقی بوش به دلیل قیمت، دوام و قدرت مکش بالا، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای جاروبرقی در جهان شناخته می شود. مزیت این برند نسبت به سایر برندهای کشورمان، داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران است.

علاوه بر این جاروبرقی های بوش از کم صداترین و قوی ترین انواع جاروبرقی ها هستند و بخش زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند. جاروبرقی های بوش به دو دسته جاروبرقی قوطی و کیسه ای تقسیم می شوند. جاروبرقی های کیسه ای بوش زهکشی راحت تری دارند و از نظر بهداشتی بهتر هستند.

با این حال، از سوی دیگر، آنها به طور مداوم نیاز به تعویض پاکت دارند و این می تواند منجر به هزینه های اضافی شود. از طرفی یکی از مزایای جاروبرقی های مخزن این است که می توانند مقدار زیادی گرد و غبار را در مخزن خود حفظ و فشرده کنند.

به علاوه در این نوع جاروبرقی ها تخلیه به راحتی انجام می شود، دیگر نیازی به تعویض مداوم پاکت و خرید آن نخواهید داشت. اگر یکی از نزدیکان شما از بیماری های تنفسی و آلرژی رنج می برد، بهتر است از جاروبرقی مخزن استفاده نکنید و جاروبرقی کیسه ای را انتخاب کنید.

 

سخن آخر در خرید لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش و دستگاه های بوش بسیار متنوع و متعدد هستند و بیان همه آنها در قالب یک مقاله تقریبا غیرممکن است. با این حال تعدادی از بهترین و پرکاربردترین محصولات خانگی بوش را برای شما ارائه کرده ایم که امیدواریم با مطالعه ویژگی های آن ها خریدی مطمئن و باکیفیت را از فروشگاه منطقه آزاد چابهار تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی سالیکا برای خرید لوازم خانگی بوش bosch چین و آلمان، مجموعه کاملی از برترین فروشگاه های سطح شهر چابهار و منطقه آزاد چابهار که با عرضه محصولاتی همچون لوازم برقی آشپزخانه از برند های معتبر تولید کننده لوازم منزل نظیر ال‌ جی و سامسونگ و بوش، لوازم آرایشی از برند‌های معتبری مانند مای و لورآل و…، انواع لوازم برقی آرایشی از برندهای معتبر مانند موزر و وال و فیلیپس و براون، محصولات بازار چینی چابهار، ابزار آلات و انواع ماشین های صنعتی و … لذت خریدی مطمئن و آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فروشگاه سالیکا، خرید بدون واسطه و مطمئن از منطقه آزاد چابهار را برایتان ممکن می نماید و همراه لحظات خوش زندگی شما مشتریان گرامی است.

قیمت پلوپز ۵۰ کاره بوش
قیمت خردکن ۳ لیتری بوش