خرید کاپوچینو با سالیکا
لیست خرید کاپوچینو در 5 برند پرفروش

خرید کاپوچینو حداقل در ایران و خاورمیانه، که آن را یکی از مهم ترین و معروف ترین نوشیدنی ها می دانند. با محصولات متنوع خود دوستداران قهوه را مجذوب خودش کرده است که شامل 5 محصول زیر می باشد.

  1. کاپوچینو گود دی
  2. کاپوچینو ترابیکا
  3. کاپوچینو تیمز
  4. کاپوچینو گلدن ایگل
  5. کاپوچینو محمود

کاپوچینو ترابیکا اصلی

کاپوچینو torapika یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در جهان است که قهوه، شیر و شکر مواد اصلی تشکیل دهنده آن هستند و به عنوان یک میان وعده با انواع کیک، بیسکویت و شیرینی، تجربه لذت بخشی خواهد بود. بسته بندی این محصول شامل 20 کیسه کاپوچینو می باشد که وزن هر کیسه آن 25 گرم می باشد. یک جعبه کوچک Choco Granule به هر کیسه چسبانده شده است که با افزودن آن به Torabica Cappuccino طعم نوشیدنی را دو چندان می کند.

 

خرید کاپوچینو ترابیکا اصلیی سالیکا
خرید و قیمت کاپوچینو ترابیکا اصلی

کاپوچینو ترابیکا

برای ایجاد طعم رقیق شده از میکس کاپوچینو ترابیکا می توانید از کمی شیر داغ نیز استفاده کنید که مقدار آن بسته به ذائقه هر فرد متفاوت است. برخلاف قهوه ترابیکا  همراه با بسته بندی نوک شکلات ارائه نمی شود. قهوه میکس پریمیوم ترایبکا دارای محتوای کافئین بالایی است و می تواند یک نوشیدنی ایده آل برای صبح یا بعد از ظهر باشد. همچنین می‌توانید از تکه‌های کوچک کلوچه یا کیک‌های سبک طعم‌دار با کاپوچینو ترابیکا استفاده کنید.

کاپوچینو torabika

خرید کاپوچینو ترابیکا حاوی 20 پک کوچک است که هر بسته حاوی 25 گرم پودر کاپوچینو است. اگر می خواهید ترابیکا بنوشید، می توانید هر روز حداقل یک بسته ترابیکا کاپوچینو را در کیف خود قرار دهید و آن را در محل کار، دانشگاه و غیره درست کنید و میل نمایید.

کاپوچینو تورابیکا اصل

«ترابیکا» یکی از معروف ترین برندهای فعال در زمینه تولید و عرضه انواع نوشیدنی های فست کاپوچینو، کافی میکس و … می باشد. یکی از بهترین و بهترین محصولات این برند کاپوچینو است. اگر به این نوشیدنی مقوی و مقوی علاقه دارید، برای خرید کاپوچینو بسته های 20 عددی تورابیکا انتخاب خوبی برای شماست.

کاپوچینو سانتوس

مطالعات نشان می دهد که کافئین موجود در کاپوچینو سانتوس عملکرد مغز را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. کاپوچینو به عنوان یک ادرارآور و به عنوان یک چربی سوز عمل می کند که منجر به لاغری و کاهش وزن می شود. در نظر داشته باشید که در کنار بسته بندی پودر کاپوچینو سانتوس یک کیسه کوچک طلایی رنگ پر از دانه های شکلات قرار دارد که می توانید با استفاده از آن تصاویر خلاقانه ای روی سطح کاپوچینوی خود بکشید.

 

خرید کاپوچینو سانتوس
خرید کاپوچینو سانتوس سالیکا

 

کاپوچینو تیمز

این محصول حاوی 20 بسته کوچک است که هر بسته حاوی 25 گرم پودر کاپوچینو می باشد. به این ترتیب می توانید یک یا چند بسته را برای کل روز در محل کار، دانشگاه و … در کیف خود قرار دهید. ناگفته نماند که هر بسته همراه با یک کیسه کوچک Choco Granules است که برای طعم بهتر این نوشیدنی به کاپوچینوی خود اضافه می کنید. پس از باز کردن بسته، پودر را در آب جوش حل کرده و Choco Granule را روی آن بریزید. کاپوچینوی تیمز یک میان وعده خوشمزه و مفرح با کیک، بیسکویت و … خواهد بود.

کاپوچینو tims

خرید کاپوچینو تیمز بسته 20 عددی جایگزین مناسبی برای چایی یا قهوه باشد. به خصوص برای کسانی که خیلی طرفدار قهوه نیستند. شما میتوانید انواع قهوه آماده و هات چاکلت و نسکافه را از فروشگاه آنلاین سالیکا (فروشگاه جامع محصولات منطقه آزاد چابهار) با بهترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید.
خرید کاپوچینو تیمز
خرید کاپوچینو تیمز سالیکا

 

کاپوچینو گوددی

کاپوچینوی گودی خوشمزه و کف‌دار است. اولین طعمی که هنگام نوشیدن احساس می کنید طعم مطبوع و کمی شیرین کف است و کمی بعد ترکیب فوق العاده آن با کاپوچینو که طعم شیرینی دارد. طعم فوق العاده گودی کاپوچینو با سایر محصولات بسیار متفاوت است و می توان گفت که بین زمین و اسمان ​​تفاوت وجود دارد! میزان شیرینی آن تعادل خاصی ایجاد می کند که حتی کسانی که عادت به خوردن قهوه تلخ ندارند نیز به راحتی می توانند بدون افزودن شیرینی کاپوچینو بخورند و از طعم گودی کاپوچینو لذت ببرند، پیشنهاد میکنیم که از صفحه راهنمای خرید گوددی و 6 مدل کافی میکس گوددی هم دیدن کنید.

مفایسه کاپوچینو گوددی و کاپوچینو تورابیکا

ترابیکا محصولی از اندونزی با برندی شناخته شده و خوش نام است که طعمی قوی و رایحه دارویی دارد. ترکیب برتر قهوه ترابیکا شامل پودر قهوه، شکر، طعم دهنده و خامه غیر لبنی است. محتوای کالری هر نسخه از TORABIKA حاوی 1 گرم پروتئین و 16 گرم شکر است. اما کاپوچینو گوددی (کاپوچینو) یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی است که از ترکیب اسپرسو با کف شیر به دست می آید. نام کاپوچینو که اصالتا ایتالیایی دارد، از گروه و فرقه ای از راهبان کاتولیک گرفته شده است که از کلاه های مشکی و صورتی روشن استفاده می کنند. از این رو ایتالیایی ها کافی میکس گوددی را به این صورت انتخاب کردند.

کاپوچینو گوددی اصل و تقلبی

برای تشخیص کاپوچینو تورابیکا اصل و تقلبی در بررسی کاپوچینو اصل از روی چاپ بسته بندی تقلبی ها مشخص است که با دستگاه های ارزان قیمت پرینت گرفته شده و همچنین طبق نحوه بسته بندی هم مشخص می باشد. در خرید کاپوچینو گوددی اصل ، هم چاپ خیلی با کیفیت است و هم بسته بندی کاملا دقیق و با کیفیت می باشد و طبیعتاً کیفیت کاپوچینو گوددی اصل از روی طعم نیز مشخص می شود.
خرید کاپوچینو گوددی سالیکا
خرید کاپوچینو گوددی از منطقه آزاد چابهار

 

کاپوچینو گوددی رژیمی

کاپوچینو فوری و بدون شکر گود دی محصول کشور اندونزی این محصول دارای 20 ساشه میباشد که هر ساشه کاپوچینو گوددی رژیمی دارای گرانول کاکائو جدا جهت میل کردن است. هر ساشه کاپوچینو گود دی GOOD DAY حاوی 110 کیلو کالری انرژی و 5/2 گرم چربی و 20 گرم کربوهیدرات و بدون کلسترل و چربی ترانس می باشد.

کاپوچینو رژیمی گود دی

ذکر این نکته ضروری است که شیرینی ملایمش هنگام نوشیدن آن حس خوبی به شما دست می دهد. قهوه فوری یا قهوه میکس Good day با طعم اصلی در یک کیسه 600 گرمی که حاوی کیسه های 20 گرمی است که لحظات گرم و دوستانه ای را با ترابیکا به شما ارائه می دهد. ترکیبات این کاپوچینو، پودر کاکائو، قهوه با اسپرسو و کف شیر بخار داده شده می باشد.

خرید کاپوچینو محمود

پودر کاپوچینوی ترکیه ای محمود در بسته بندی 20 تایی یکی از بهترین برندهای کاپوچینوی خوش طعم است که در فروشگاه اینترنتی سالیکا منطقه آزاد چابهار به فروش می رسد.کاپوچینوی محمود نسبت به سایر کاپوچینوها محتوای قهوه بالاتری دارد و اسیدهای چرب ترانس، نمک و شکلات اضافی ندارد.

 

خرید کاپوچینو محمود
خرید کاپوچینو محمود ترکیه ای از چابهار

 

خرید کاپوچینو عمده

لازم به ذکر است ارسال و فروش و خرید کاپوچینو عمده به تمامی شهرهای ایران عزیزمان امکان پذیر است و می توانید از طریق جدول زیر و یا تماس تلفنی اقدام به خرید نمایید.

کاپوچینو گلدن ایگل

پایه شکلات داغ همانطور که از نامش پیداست کاکائو است. شما می توانید شکلات داغ عقاب طلایی یا همان گلدن ایگل  را در خانه درست کنید. اما برای آن، شما باید شکلات خالص با کیفیت بالا به نام شکلات تخته ای تهیه کنید. برای تهیه هات چاکلت باید شکلات را به آرامی ذوب کنید. آماده سازی هات چاکلت زمانبر کوتاه است و همیشه نیاز به زمان ندارد. در اینجا پودر شکلات داغ تهیه می شود تا افراد تنبل یا پرمشغله از این نوشیدنی لذت نبرند.
خرید کاپوچینو گلدن ایگل
قیمت و خرید کاپوچینو گلدن ایگل سالیکا

کاپوچینوی تورابیکا

طبق استانداردی که برای درست کردن این قهوه های فوری تعیین شده است، میزان کافئین کاپوچینوی ترابیکا و هر یک از ساشه های آن برای استفاده شدن در یک فنجان طراحی شده اند و اگر شما به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از این قهوه ها هستید بهتر است این استاندارد را رعایت کنید. همچنین ترابیکا چربی سوز نیز میباشد.

جمع بندی خرید کاپوچینو

خب! انواع مختلفی از کاپوچینوهای درجه یکی که در بازار وجود دارد را باهم بررسی که هر کدام طرفداران خود را دارد. شما نیز برای خرید کاپوچینو اصل میتوانید از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. از آنجا که خرید کاپوچینو بسیار رایج شده است، ما نیز تصمیم گرفتیم تا قیمت این محصول را تا جای ممکن کاهش دهیم. بنابراین می توانید با کمترین هزینه ممکن انجام دهید.