قیمت و خرید چیپس پرینگلز در طعم های مختلف، آماده سفارش و ارسال برای شما مشتریان عزیز سالیکا، فروشگاه اختصاصی منطقه آزاد چابهار است.

فروش و خرید چیپس پرینگلز اصل

سالیکا ، فروشگاه آنلاین منطقه آزاد چابهار در زمینه فروش انواع مواد غذایی و سوپر مارکتی، چیپس های پرینگلز و انواع قهوه و کاپوچینو فعالیت دارد.

لیست قیمت و طعم های چیپس پرینگلز

قیمت انواع چیپس های پرینگلز را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید و در صورت تمایل، برای سفارش و خرید چیپس پرینگلز در طعم های های پنیری ، اورجینال، نمک و سرکه ، تند و ادویه دار ، پیاز و خامه ترش ، باربکیو و پاپریکا از طریق جدول قیمت در پایین این مطلب اقدام به ثبت سفارش کنید.

چیپس پرینگلز پنیری سالیکا

یکی از مدلهای محبوب چیپس پرینگلز منطقه آزاد چابهار «چیپس پرینگلز پنیری» است. نوعی چیپس است که از سیب زمینی تازه تهیه شده و برای افراد علاقه مند به این نوع چیپس که از طراحی زیبایی بهره میبرد مناسب است. اگر چیپس پرینگلز را به تنهایی و با طعم خالص دوس دارید این محصول گزینه بسیار ایده آلی است، که طعم واقعی چیپس pringles را دارد.سفارش چیپس پرینگلز طعم پنیری:
 

چیپس پرینگلز پیاز و خامه ترش چابهار

طعم پیاز و خامه ترش از پرطرفدارترین محصولات پرینگلز می باشد که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.خرید چیپس پرینگلز اصل که کشور مبدا این برند آمریکا است و در بسته بندی های 165 گرمی و 200 گرمی آماده ارسال از سالیکا فروشگاه منطقه آزاد چابهار به سراسر کشور می باشد. لینک خرید چیپس پرینگلز پیاز و خامه ترش:

چیپس پرینگلز پیاز و خامه ترش 165 گرم

خرید چیپس پرینگلز تاریخ جدید

خرید انواع چیپس پرینگلز در طعم های مختلف ، محصولی بسیار منحصر به فرد و با کیفیت از یک برند عالی و با تجربه در تولید چیپس است. چیپس pringles طعمی عالی و سرکه و ادویه ملایمی دارد و حاوی ادویه های معطر و اصلی می باشد.

 

چیپس پرینگلز اصلی

در خرید چیپس های پرینگلز که از پرفروش ترین محصولات منطقه آزاد چابهار میباشد ، میتوان گفت این محصول بسیار محبوب در بین طرفدارانش است و قابل ذکر است که قیمت ها به روز بوده و به محض تغییر آپدیت خواهد شد . علاوه بر آن خرید چیپس و پاپ کرن خارجی و خرید انواع پرینگلز را با قیمتی مناسب میتوانید هم اکنون از سالیکا فروشگاه چابهار انجام دهید. لینک سفارش چیپس پرینگلز اورجینال :

 

چیپس پرینگلز ساخت کجاست؟

در خرید چیپس پرینگلز ارزان که البته فروش آنلاین چیپس پرینگلز را به شما توصیه می کنیم زیرا طبق تجربه سالیکا این برند دارای بهترین کیفیت در انواع چیپس است که از برندهای دیگر بسیار جلوتر است.
 

نحوه مصرف چیپس پرینگلز

این محصول خوشمزه روش استفاده سختی ندارد و مانند چیپس های دیگر میتوان آنرا مصرف کرد. محصولات چیپس پرینگلز در ایران کاملا شناخته شده میباشند.

لیست قیمت چیپس پرینگلز منطقه آزاد چابهار

برای مشاهده وزن و قیمت هر نوعی از چیپس پرینگلز میتوانید در جدول زیر کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از موجودی و ارسال محصولات چیپس پرینگلز و اطلاع از قیمت چیپس پرینگلز کوچک می توانید با سالیکا تماس بگیرید.
 

جدول قیمت خرید چیپس پرینگلز اورجینال

تاریخ بروزرسانی قیمت ها 8 شهریور ماه 1401

** جهت خرید چیپس پرینگلز نیازی به ثبت نام در فروشگاه نیست! **

 

چیپس پرینگلز تند و ادویه دار

به طور کلی، وجه تمایز و تفاوت این نوع چیپس با دیگر انواع چیپس پرینگلز در طعم و مواد استفاده شده در آن است که مواد اصلی و تشکیل دهنده آن سیب زمینی و فلفل تند به همراه ادویه های مخصوص و معطر است. سفارش چیپس پرینگلز طعم تند:

چیپس پرینگلز تند و ادویه دار 165 گرم

چیپس پرینگلز بسته بندی اش بسیار جذاب و دوست داشتنی است و یکی از پرطرفدارترین تنقلات ، به ویژه در منطقه آزاد چابهار به شمار میرود.

چیپس پرینگلز چیه؟

پرینگلز (به انگلیسی: Pringles) یک برند چیپس سیب‌زمینی و گندم است که به وسیله شرکت گمبل تولید می‌شود.این برند در سال 2012 به شرکت معروف تولیدکننده غلات صبحانه واگذار شد و امروزه در بیش از ۱۴۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.که از بهترین محصولات آن، چیپس پرینگلز طعم پاپریکا را میتوان نام برد. لینک خرید چیپس پرینگلز paprika:

چیپس پرینگلز پاپریکا 165 گرم

یکی از نکات مهم و اساسی پیرامون چیپس پرینگلز، نوع بسته بندی این محصول است. بسته بندی این محصول با دیگر انواع چیپس متمایز و متفاوت است که بصورت استوانه ای و بسیار جذاب میباشد.

نحوه تشخیص چیپس پرینگلز اصلی و تقلبی چیست؟

در تشخیص چیپس پرینگلز اصل، و خرید اینترنتی چیپس پرینگلز تقلبی ، از روی چاپ، بسته بندی تقلبی ها مشخص است در این نوع چیپس سیب زمینی ها به گونه خاصی نازک است که در هنگام خوردن نیاز به چنگال نداشته باشد و طبیعتاً کیفیت چیپس پرینگلز اصل سالیکا از روی طعم هم مشخص می شود.
 

چطور میتونم چیپس پرینگلز تهیه کنم؟

در خرید قیمت چیپس پرینگلز بزرگ شما میتوانید تمام مدل هایش را از سالیکا تهیه کنید، تنها کافیست که به وبسایت سالیکا مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

 

خرید چیپس پرینگلز طعم باربکیو

در خرید چیپس پرینگلز فلفلی با طعمی عالی که یکی از انواع پرینگلز است و افرادی که طعم این نوع چیپس را چشیده اند بر این باورند چیپس های معمولی را نمی توان چیپس نامید. در مقایسه با دیگر طعم ها، چیپس های پرینگلز barbeque  بسیار کم چرب، لذیذ تر و خشک تر هستند و این مسئله در محبوبیت آن در نزد مشتریان بسیار موثر است.لینک سفارش چیپس پرینگلز BBQ:
 

بهترین قیمت انواع چیپس پرینگلز

برای خرید آنلاین چیپس پرینگلز اصلی و خرید پرینگلز با قیمت مناسب خوب است بدانید که با توجه به میزان موجود بودن آن در سالیکا به 7 طعم مختلف تقسیم میشوند که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم.کیفیت چیپس پرینگلز نسبت به چیپس معمولی بسیار بالاتر است. به گونه ای که مشتریان به هنگام خوردن این محصول طعم هر چه واقعی تر چیپس را احساس می کنند.
 

چیپس پرینگلز با طعم نمک و سرکه

طعمی به ظاهر ساده ، اما یکی از محبوب ترین طعم های پرینگلز در منطقه آزاد چابهار است. در کشور آمریکا و خاورمیانه نیز صادراتی فراوانی از این محصول وجود دارد. سفارش چیپس پرینگلز Salt & vinegar:
 

خرید چیپس پرینگلز در تهران و چابهار

لازم به ذکر است خرید ترشی انبه برای شما تهرانی های عزیز هم در سالیکا امکانپذیر شد و میتوانید انواع ترشی انبه منطقه آزاد چابهار و ترشی های انبه هندی روغنی و پاکستانی را با کمترین قیمت سفارش دهید.
 

لیست قیمت چیپس پرینگلز تاریخ دار

قیمت چیپس پرینگلز اصل و قیمت دیگر محصولات و طعم هایش در جدول زیر که به صورت هفتگی به روز می شود درج شده است که حدود قیمت آن 59 هزار تومان الی 73.000 تومان است و شما می توانید چیپس پرینگلز اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید و کافیست با شماره تماس درج شده در صفحه قیمت چیپس پرینگلز تماس بگیرید.
 

ارسال و فروش چیپس Pringles

لازم به ذکر است فروش و ارسال و خرید چیپس پرینگلز به تمامی شهرهای ایران عزیزمان امکان پذیر است و می توانید از طریق جدول زیر و یا تماس تلفنی اقدام به خرید کنید.

قیمت خرید و فروش انواع چیپس پرینگلز سالیکا

چیپس در انواع خوراکی ها ، به ویژه تنقلات جزو محبوب ترین های بازار است. طعم و عطر چیپس پرینگلز واقعا منحصر به فرد است و کسانی که استفاده از محصولات پرینگلز را تجربه می کنند بدون شک مصرف کنندگان اصلی و همیشگی آن هستند.

جمع بندی خرید چیپس پرینگلز

همانطور که مشاهده کردید انواع مختلفی از طعم های چیپس پرینگلز در بازار وجود دارد که هر کدام طرفداران خود را دارد. شما نیز برای خرید این محصولات میتوانید از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. از آنجا که خرید چیپس پرینگلز بسیار رایج شده است، ما نیز تصمیم گرفتیم تا قیمت این کالاها ار را تا جای ممکن کاهش دهیم. بنابراین شما می توانید خرید ارزان چیپس پرینگلز را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید.

مشاوره با شماره واتساپ: 10 87 019 0915

آیدی اینستاگرام : sallikacom@

لینک های بیشتر
https://b2n.ir/g10233
https://bit.ly/buy-pringles

ارتباط با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.